Helpdesk

Din bedrift trenger en helpdesk-funksjon, men du synes det ikke er behov for en egen IT-avdeling.
Vi inngår en SLA, altså en avtale som regulerer hva som skal leveres, når, til hvilken pris.

Helpdesk kan f.eks dekke følgende områder:

  • Support programvare (Office, Adobe, m.v.)
  • Feilsøk maskinvare (PC, mobiltelefon, nettbrett, servere)
  • Feilsøk/konfigurasjon epost/kalender på mobiltelefon/nettbrett
  • Arbeid som ikke dekkes av avtalen  faktureres etter avtale
  • Det kan inngås avtale om frister for leveranse, f.eks at svar på henvendelser skal foreligge innen 6 timer.

 

Vi kan også gi deg online support på hverdager mellom klokken 08.00 og 17.00.
Online support betyr at vi fjernstyrer din PC.

Heldpesk kan kontaktes på:

  • E-post: support@haint.no
  • Telefon: 974 27 499
  • Åpningstid mandag – fredag, klokken 08.00 til 17.00

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *